Wat is vereist?
- Mbo+ werk- en denkniveau in een financiële richting
- 3 jaar werkervaring binnen de corporatiesector
- Je kunt werken met Excel en hebt ervaring met Office 365
- Ervaring met Tobias 365 is een pré
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Je bent zelfstandig én werkt moeiteloos samen met je collega's, een echte 'teamplayer'
Wat krijg je?
- €3.502- €4.400 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 32 tot 36-urige werkweek
- 189,8 vakantie-uren o.b.v. 36-urige werkweek
- Inhoudelijke trainingen en een persoonlijk opleidingsbudget
- Mobiele telefoon, laptop, thuiswerkmogelijkheden
- Individueel keuzebudget, inclusief een half maandsalaris
Wat doe je?
- 15% Deelnemen aan overleggen
- 75% Administratieve taken uitvoeren
- 10% Financiële administratie beheren
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Vacature
Samen met je collega’s bespreek en verdeel je de werkzaamheden, zowel op kantoor als online. Je controleert en verwerkt de inkoopfacturen en stelt deze betaalbaar. Ook zorg je voor een tijdige en correcte verwerking van de huuradministratie. Daarnaast controleer je de bedrijfsadministratie, het grootboek en de tussenrekeningen. Het proces rond service- en stookkosten heb je goed in de vingers: je bepaalt in overleg de voorschotten en stelt moeiteloos de afrekeningen op. Lekker veel te doen dus!
De afdeling Financiën bestaat uit in totaal 9 collega’s. Binnen het team delen we onze kennis, werken we nauw samen en ondersteunen we elkaar. Je krijgt de kans om je verder te ontwikkelen in een omgeving waar open communicatie en collegialiteit centraal staan.
Als je het leuk vindt om administraties secuur te beheren, samen te werken met collega’s en af en toe de uitdaging aan te gaan om deadlines te halen, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je afwisselende taken, waarbij je zowel inhoudelijk als uitvoerend bezig bent. Je hebt veel contact met collega’s om gezamenlijk de financiële processen soepel te laten verlopen.
Op een minder leuke werkdag heb je te maken met strakke deadlines die je tijdig moet halen. Dit vraagt om focus en prioriteiten stellen om alles efficiënt af te ronden.
- 07:00
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
-
- Weekstart met het team
- Controleren en verwerken van inkoopfacturen
- Lunch
- Beantwoorden van mails en prioriteiten stellen
- Voorbereiden en controleren van huuradministratie
- Service- en stookkostenbeheer
- Controle en opstellen van betalingen
- Voorbeeld weekagenda
-
- Lunch
- Rapportages voorbereiden
- Beheren van crediteuren en debiteurenadministratie
- Verwerken van banken
- Klantvragen en telefoontjes verwerken
-
- Roostervrije dag
-
- Lunch
- Facturen opstellen en verwerken in Tobias
- Nakijken en herrekenen van eventuele fouten in administratie
- Jaarafsluiting en rapportages voorbereiden
- Service- en stookkostenafrekeningen
-
- Roostervrije middag
- Voorbereiden van maandelijkse huurverhogingen of huurincasso’s
- Periodieke controles uitvoeren
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Bij 3B Wonen hechten we veel waarde aan de ontwikkeling van onze medewerkers. We vinden het belangrijk dat iedereen werkt aan zijn of haar eigen groei, bijvoorbeeld door het volgen van trainingen, scholing of het inzetten van je persoonlijke loopbaanontwikkelingsbudget. Jij besteedt minimaal 12 uur per jaar aan je eigen ontwikkeling. Binnen de organisatie moedigen we doorgroeimogelijkheden aan, omdat we het belangrijk vinden goede mensen aan boord te houden.
Werken bij 3B Wonen
Bij 3B Wonen staat het motto Samen werken aan wonen centraal. Als woningcorporatie in de gemeente Lansingerland zetten wij ons dagelijks in voor het creëren van goede en betaalbare woningen. Met een team van meer dan vijftig gemotiveerde medewerkers werken wij niet alleen aan het vergroten van het woningaanbod, maar ook aan het bevorderen van inclusieve buurten waar iedereen de kans krijgt om mee te doen. Samen met onze partners werken we aan een fijne leefomgeving waarin onze bewoners in goed onderhouden woningen leven.
- Bergschenhoek
- 50 medewerkers in Nederland
- 60% / 40%
- Gem. leeftijd 47 jaar
- Geen dresscode, wel verzorgd
- Thuiswerkmogelijkheden